In to The Darkness!

Back in buisness efter en grym helg i Gbg. Watain levererade som vanligt & generellt jävla nöjd med hela helgen!

Köpte ny Gorgoroth tröja & en Vader Sweetie & 2 affischer med Watain(kunde inte välja färg och jag ville ha ngt av Watin merchen, blev dock väldigt besviken då dom inte hade med sig ngn vettig merch alls när det kom till kläder, Watain har för övrigt & annars kanske marknadens snyggaste bandmerch!=/)




Den ovan ska jag ha=)

Nu är man tillbaka på jobbet & det är fan tungt när man vart ledig i 1 ½ vecka, men det är bara bita ihop... Man får tänka stash.

Just det sprang in på Barbarella & beställde tid för Dermal Anchors, det ska bli jävla spännande & jag är fan nervös, haha! Ska beställa tid för tatuering med snart, måste modifiera min kropp lite till=)



Har inte riktigt bestämt mig var jag ska sätta dom, men funderar på 3-4 st, antingen som denna tjej har, eller mellan brösten.. Vad tycker ni?

Idag kommer 10 avsnittet av Sons Of Anarchy säsong 4, kan vara en av de bästa serierna jag sett! Andra favoriter är ju självklart "Spartacus" (ALLT en människa behöver, Blod, knulla, fitta, kuk & inälvor, väldigt ingående scener;)) ,"Misifts" & "True Blood"(dock så har ju TB spårat ut en hel del, men funkar fortfarande om än på en hårsmån.

Fan måste städa, Moder Jord kommer på besök på torsdag, ska bli fantastiskt mysigt! Saknar henne så det gör ont!



Out for now!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0