"Cold dead Dildo, I´m on the nighttrain and my Splitted feelings.."

Några dagar sen jag bloggade sist, så nu blir det ett längre inlägg;)

Satt häromdagen och gick igenom massa notark & egenskrivna låttexter som låg i en kaos artad hög under sängen & det fick mig verkligen att le. Minnen från svunna tider dök upp i mitt huvud och näthinna. Tiden i Södertälje med Tezz, vårat band "Corpsecunts" med Onkel Kånkel liknande texter, fast på engelska. Skit bra, grymma texter.

Ett utdrag från "Ballad in my ass!;

-" What tha fuck, was was that? I don´t suck cock, i´m EATING cock. A mix of sperm and blood is my way, and i only do things my way. "Iam in charge here, couse iam your godess, your mother and i´m not your fucking lover. I´m nothing but a slut, eating cock"...

Haha! Det var tider det.

Sen har mitt hjärta bytt däck på min bil, mina sommar däck var ju katastrofala, så nu kör jag säkert på vägarna. eller ja så säkert det går att köra när föraren heter Sörensen:P

Ja, och så till lite allvarligare ting;


Ni vet, jag skrev för några inlägg sen att jag var på väg att göra ett avgörande livsbeslut & jag har tagit steget. Jag har hoppat på tåget.En resa som kommer vara sjukt jobbig och ta mycket kraft. Jag har suttit i valet och kvalet om jag vill delge det på min blogg, och jag har beslutat mig för att jag vill det. Många av er som läser min blogg är vänner, många av er har jag känt i många år, andra kortare tid & er andra som jag inte känner så kanske det finns någon som har varit där jag är eller känner någon som har eller är där jag är nu. Till er mina vänner så hoppas jag att ni förstår och stödjer mitt val.



Sen den första dagen jag tog min första fylla så var jag fast. Jag hade funnit min livskamrat, min självsfrände. Den vän som ALLTID funnits där för mig. Genom alla svårigheter, lycka & tragedier. Nu har jag bestämt mig. Jag måste sluta dricka. Sedan jag flyttade till Strömstad för 2 ½ månad sen så har jag gjort många beslut, beslut som jag hoppas i slutändan kommer göra mig hel. Jag vill ta tag i mitt liv, jag vill vara genuint lycklig. Något jag egentligen aldrig varit. Jag har förlorat så mycket pga spriten. Vänner som betytt fruktansvärt mycket, familj, & till slut så känner jag att jag tappat mig själv.




I denna stund så väntar jag på att min Adhd/Add utredning ska sätta fart, ska på möte på Psyk nästa vecka & den resan kommer tydligen både vara tidskrävande & kräva mycket av mig själv, så det är med tvedelade känslor jag går in i denna fas. Jag har börjat ta mediciner för alkoholen, Antabus som jag tar 3 ggr i veckan på Lotzen(alkohol/missbruks enheten i Strömstad),Campral(Mot suget) & Revia.  dags läget vet jag inte mitt mål, jag vill sluta dricka helt och för alltid. Men jag orkar inte tänka så långt, utan tar en dag i taget så får vi se vad ödet vill för min del....

Det är jobbigt, fruktansvärt jävla jobbigt men den här gången ska jag fan klara det, jag måste.

Jag vet att jag har många som stöttar mig och finns där & jag vill att ni ska veta att det betyder enormt för mig. Tack.

By the way ledsnat som fan på att vara rödhårig så nu är det svart som gäller igen=)





Ha en fin afton Dudes.

/S

Kommentarer
Postat av: Linnie

Finaste stumpan! Detta kommer du klara galant, för är det något man vet om Ewa så är det att det hon tar sig för det kör hon stenhårt på ♥ Tror på dig ♥

2011-11-21 @ 20:18:11
Postat av: June ♥

Du var jo sinnsykt kul med rødt hår og da :D

2011-11-29 @ 09:13:52
URL: http://june.blogg.no
Postat av: Ämma

Min pappa jobbar på Lotzen :) Gillar din blogg!

2011-11-29 @ 11:55:02
URL: http://weakangel.blogg.se/
Postat av: Wildcat

Det är ett stort steg att erkänna för sig själv o sen erkänna för andra att man faktiskt har ett beroende. Jag vet hur svårt en del av mina vänner haft med detta. Jag själv är uppväxt i en dys funktionell familj. Även varit ihop med en missbrukare...
Ja hmm vad ville jag ha sagt med detta..
Ingen fucking aning, men
Lycka till och jag tror på dig fast jag inte direkt känner dig.

Kram

2012-10-31 @ 22:45:45
URL: http://www.nattstad.se/Wildcat1984

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0