"Booze issues and broken relationships"

Ex.------->U know who the fuck u are.

Vad fan, gå vidare & lägg dig fan inte i mitt förhållande med J. Jag är förbannad så klockorna stannar. DU om ngn har ingen jävla rätt till att lägga dig i våra problem. DU är fortfarande kär i J & gör vad fan vad som helst för att få honom tillbaka. Men det kan du glömma. Jag har försökt hålla mig i skymundan, låtit dig & J försöka ha en vänskapsrelation, prata i telefon, uppmuntrat J att ringa,träffa dig OSV. Jag ville inte förstöra mellan er från första början, men ödet ville annorlunda. Sms från dig där du skriver att du är "kåt", & "du vill ligga med honom", skakade jag av mig och ansåg att jaja, she will get over u. Men endå inte riktigt okej. Låt oss vara och skaffa dig ett liv, där J INTE kommer vara delaktig.

Dra åt helvete!


Klockan är halv elva & jag måste skriva av mig. Arghgh. J blev förbannad över vad jag skrev på FB, där jag har mina vänner & där mina vänner kommenterade mitt inlägg om vad som hänt i helgen. Anser jag nu i efterhand att jag gjorde fel som basunerade ut det över "hela världen"?! Nej, ångrar mig inte ett skit, det var så jag kände/känner och jag behövde prata med mina vänner & få vädra mina känslor och argumentera med dom jag känner. End of story egentligen. Jag har inte gjort ngt fel, jag anser inte heller att jag över reagerade, då jag kämpar med mina egna jävla demoner & behöver stöttning. Stöttning som jag inte känner att jag får från J. Det är nog jävla jobbigt som det är & jag vill verkligen överleva det här. Den här gången tänker jag sätta mig själv i första hand. End of Story again.



Just nu  gick jag ut från sovrummet & ligger i soffan. & här tänker jag stanna inatt. Jag är sårad & sjukt förbannad.

Känns skönt att ha bloggen att ventilera saker på, då jag själv är mycket bättre på att förklara och utveckla mina tankar på ett papper än att behöva göra det verbalt.

Just det, håller på att utveckla en sida på Myspace där jag kommer lägga upp lite inspelade låtar som jag gjort de senaste åren, så jag håller er informerade om när sidan är upplagd & klar. Så får ni glida in & lyssna på mig=) Känner att jag verkligen ska satsa på musiken nu, lägga ner tiden & pengarna som jag lade på spriten på musiken ist. Bli kreativ igen. Göra det jag är jävligt bra på. Att sjunga.



^^^^
"-Gig på Mc fest-"

Yeah... SKa ta & dona klart med den sidan kanske & försöka hitta andningsrytm igen.

Ouh.

God natt.
/E




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0