Adhd/Add utredning on its way!!!

Precis hem kommen från jobb & vart ute med Zakko (Jonathans Amztaff), jävligt go hund=)  Blev ingen städning igår, så det MÅ göras idag & HELST nu. Men det är ju så jävla skönt att sätta sig och varva ner efter jobbet, men det ska man ju inte göra, man blir ju bara så dåsig av det.

Ikväll ska jag & Jonathan på middag Hos Karin & Niklas, dom har precis flyttat ut till ett hus utanför Strömstad & blivit Sambhoes, Con grats to that Dudes!

Fan insett att jag har så många olika tider inbokade och att jag blandar ihop dagar och datum och missar viktiga möten. Besiktning, fransförlängning, akrylnagel putsning, läkar tider ETC. Oh just det, NU ÄNTLIGEN har jag fått en remiss till Primär Psykvården här i Strömstad för utredning av min potentiella Add/Adhd diagnos. Fan det ska bli en intressant resa & längtar tills diagnos är ställd & medicineringen har satt igång! Tänk att BARA att kunna tänka en tanke, tänk att få slappna av i huvudet & kunna sortera tankar & inte alltid gå i hög varv!!Lovely!

Det är mycket annat som händer i mitt liv nu, saker jag vill vänta med att delge för jag har snart hoppat på et tåg som kommer rulla i rasande takt, & var jag hamnar det vet jag inte än, inte någon. Kommer bli en spännande resa, men jävligt jobbigt... Denna resa skulle jag gjort för länge sedan i mitt liv....

Puh, MÅSTE rydda nu så ni får ha en fortsatt eftermiddag;)

Rock on Dudes!

/S


Kommentarer
Postat av: Sara

Härligt Ewa!! Jobbigt men blir det en diagnos och medicin så kommer många pusselbitar falla på plats!! Kram!!

2011-11-09 @ 17:01:13
Postat av: Helena

Hoppas att du får besked snart så du känner igen dig själv så som du vill! Kramen Helena

2011-11-11 @ 18:37:59
URL: http://arendalirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0