The Return Of The Living Dead Bloggerskan Sörensen

Hey Dudes!

Länge sen nu! Har vart i valet och kvalet om jag skulle orka sätta igång med mitt bloggande igen, och efter påtryckningar från diverse håll så har jag nu beslutat mig för att köra igång igen!

Anledningarna till att jag blandannat slutat skriva är för att jag känt att sen jag flyttade till Norge så har jag ingenting att skriva om, för jag bara jobbar ,jobbar och jobbar och att mitt liv är ganska händelselöst.. Men med lite eftertanke så har jag insett att mitt liv är inte tråkigt, det kommer aldrig bli tråkigt och jag vill gärna dela av mig av mina dagliga små händelser för er. Både stora och småa. Galna eller sjukt tråkiga. Kärleksfulla eller hatiska. ETC...

Hoppas detta glädjer er som läst min blogg och att ni kommer tillbaka som trogna läsare och sprider min blogg och att ni nu kan luta er tillbaka och slappna av framför dumburken, för att återigen sätta er i Darkness Sörensens galna vardag!

Rock On for tonight!

/DarknessThe one and Only!

Kommentarer
Postat av: Helena

Äntligen Ewa!

2011-06-15 @ 08:33:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0