"Sexual needs-Fucking X-mas-Betrayal"

Mamma. Jag vet att du läser bloggen. Men innan jag skriver något mer så är det stopp för dig.
(Inträde beveiras på eget bevåg)

Det bubblar av irritation inombords. Tänkte inte skriva något om det här på bloggen. Men jag måste. Som ni vet så är det slut mellan mig & J & glad är jag för det. Hela historien med J var ett stort misstag & jag var inte kär på riktigt. MEN. Svek är något jag inte kan hantera. Det tog ju slut för några veckor sen men vi har fortfarande hängt/knullat. J dök upp i slutet av förra veckan och ligger naken i min säng när jag kommer hem från jobbet.( Vi skulle prata om hurvida vår relation skulle utvecklas, om vi skulle satsa på oss eller skita i det i heltatt)

Vi börjar diskutera om diverse ting som sedan resulterar i bråk. Han drar på sig kläderna och drar från min lägenhet. Han glömmer sin FB sida öppen. Ett ödesdigert misstag från hans sida. Jag börjar läsa hans mail korrensondenioner med två av sina ex. Det enda mailet värre än det andra. Det visar sig hur som helst att han har skrivt att han saknar L, han vill ligga med henne, han ångrar att han dumpade henne för mig ETC.. MEN. Det stannar inte där.

Jag ringer J & frågar vad i helvete han hållt på med & OM han stoppat kuken i L.(Det hör till saken att jag sa till honom när det tog slut att skulle han ligga med L, så skull han inte få komma i närheten av mig och att det skulle vara det vidrigaste han kunde göra)Han är som vanligt på sandlådenivå Och mentalt mognadsgrad på runt 15. Han kan inte i sin värld förstå vad jag menar. Svårt att svara tydligen på att om han knullat L?! Jävligt enkelt om du frågar mig.. Hursom, dagen efter ringer jag J igen & får ett trevande.. "Ja..:" Jag säger; "& när har du hunnit knulla henne med tanke på att du varit hos mig var och varenda dag senaste tiden..?" J svarar;"Igår...!" IGÅR!`?? Då smällde det till i huvudet på mig, då har han alltså vart hemma hos sig städat och satt på L & sen när hon dragit sätter han sig i bilen för att åka hem till mig för att vad, få sig en ny omgång fitta? Gahh, Han är raderad i min värld. Jävla äckel.

När vi ändå är inne på sex så har jag införskaffat mig nya sex leksaker häromdagen=) Vi har ett ställe utanför Strömstad som är ett riktigt lowlife/whitetrash hak med sexleksaker/strippor/ runkbås, ganska färt om ni frågar mig;) Så gled inom där innan jag skulle på jobbet & köpt mig en anal plugg & en ny klitoris stimulator! Good shit!



Så var det det här med den här jävla jul jävlen. Jag hatar den här högtiden över allt på året. Hatar det innerligt och sant. Finns inte ett skit med det här som är bra. Jo en sak VAR bra. Spriten. Men det är ju inte aktuellt i år och det är jobbigt ska ni veta. Tidigare har man kunnat supa bort ångesten och tittat ner i flaskan men det är ju tyvärr inte aktuellt detta år... Jaja, snart är det över;) 

Modellfotograferade lite igår hemma i sovrummet, så här kommer lite smakprov från den sessionen!





Nu ska jag göra klart min uppsats & dricka kaffe.

Rock on Duuudes!





Kommentarer
Postat av: Anonym

Heta bilder! ;)

2011-12-21 @ 17:41:06
Postat av: Anonym

Alltså verkligen så jävla sexig!

2011-12-21 @ 18:46:56
Postat av: Fia

vilket svin,men hey du har la den svarta i byron den ger dig nog er njutning nu gumman=P

E de stripstälet ute på lökholmen du vart på el?haha



Fina bilder på dig,talk 2 you soon!!!!



Love//Fia

2011-12-21 @ 19:50:41
URL: http://dollie.bloggplatsen.se/
Postat av: Demonic

Fuck him (och inte som i knulla)

2011-12-22 @ 08:32:27
URL: http://skinnyfied.blogspot.com/
Postat av: A

Kommer det fler bilder snart?? ;)

2011-12-23 @ 12:29:59
Postat av: Not fucking Santa

What's really friggin funny is how a nasty looking dude like that can get laid in the first place.

Sounds like he's got shit for personality, too.



2011-12-25 @ 04:05:03
Postat av: Om du bara visste.

Ewa, Ewa.. Förstår att du har det besvärligt nu. Men helt orelaterat är det tråkigt att du försvann. Kanske finns möjlighet till ny kontakt igen nu när du är singel? Vill inte ligga. Vill bara ha dig, vill ha EWA. Du vet inte vem jag är, men vi är bekanta. Jag vill ha din personlighet nära mig. Så som det en gång var, eller höll på att bli. Om du bara visste... Kom tillbaka, hör av dig. Vi kan skapa magi.

2011-12-27 @ 11:05:43
Postat av: Ralfie The Dog

Vem behöver killar eller tjejer när man har leksaker^^ haha:P.

2011-12-30 @ 17:28:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0