"Rockzone merch, A bran new world as sober, and a happy fukking new year!"

Yeah early morning.

Saturday and i am free. Nice.

På arbe så hinner man tänka jävligt mkt, 8 timmar av ren hjärngympa. Så jag kom att tänka på min nykterhet. Det går så jävla bra bra. Över för väntan. Jag har i princip inte haft ångest attacker sen jag slutade dricka, jag känner mig renare, mindre tyngd psykiskt. Nu känns det som jag gått in en period där allt känns så jävla enkelt att inte dricka, för jag känner att det är värt det jobbiga som varit. Men det känns så sjukt, om jag bara hade gett nykterheten en chans tidiagare så hade en helt ny värld öppnats. Jag menar att hela vardagen är nykter, lära känna nya människor nykter, ha sex nykter. Det sist nämda är en grej jag tänkt lite extra på. Helt seriöst så har jag inte haft sex nykter sen jag vart av med oskulden... Eller mjo, självklart i de få seriösa förhållande jag haft. Det är spännande som fan. Sexet blir på en helt annan nivå and o love it=)

Var på Nordby & shoppade lite shit häromdagen, hittade en sjukt mysig leopard morgonrock, nyårsklänning och lite annat. Ska på high class dinenr tonight, 3-rätters med classy outfits, det ska bli trevligt, inte något man är van med dock. Haha! Sen är ju jag absolut inte någon klänning tjej heller, det är verkligen det sista jag är! Hate it.



Oh just det apropå kläder, har fått hem min beställning från ROckzone.se igår, fy fan vad snygga kläder=) Nu skall sy makinen fram och jag ska göra Sörensen kreationer=)


Blev en Watain Zip Hoddie, en Dissection long sleeve, en Watain long sleeve, en Amon Amarth back patch & en Rob Zombie tirsa=)

Dax för morgon ciggen & sen ligga och dra sig lite i bingen;)

Rock on!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0