"Nudeness and train to the goal to do Erotic photosessions"

Yeah,precis kommit hem från gymmet. Tog en snabb runda kondtion & en runda i solariet. Gillar att jag börja komma igång med träningen på allvar nu. Jag har en idé och mål med träningen nu, och jag ska även börja äta enligt GI eller Viktväktarna. Har ju tidigare gått på Viktväktarna & rasade närmare 20 kilo på 10 veckor. Jag ska bli fit igen & jag har börjat sakna modellandet & fotograferandet, och jag älskar vekrligen nakenhet. Så mitt mål är att kunna börja göra naken/erotik bilder framöver. Men för det behöver jag tajta till mig lite=) Ska mäta mig ikväll och skriva upp måtten och sedan om en månad mäta igen osv. Det är ju så man ser den största skillnaden. Ingen mening att ställa sig på vågen varenda morgon. Det stter bara griller i huvudet på en.

Detta är bilder från sommaren -08 då jag var som smalast, och fan vad ännu mer taggad jag blir nu när jag tittar på dom!!;











Denna bilden är tagit runt nio tiden på sista morgonen på Graspop metal meeting i Belgien, och här var jag ganska utmärglad and i fukking like it!



Men det känns skönt att ha ngt mål med träningen nu, behöver struktur och nu kan jag lägga så mkt emr tid på träningen istället för kröket.(Vill även tillägga SE HÅRET, kolla kvaliten och glansen, tack vare den bra mat man käkade ochträningen, Håret växte som fan !)

Ja nej fan, vad annars.. Jo den här dagen har flytit fram smärtfritt.. städat, diskat, lagat mat, tvättat och möblerat om hemma. Hade besök av Karin en sväng över en cigg & tidigare var jag och handla och tog en fika med Pär på Statoil. Lugn dag.

I morgon har ajg tänkt att samla ihop mitt resterande liv som jag fortfarande har kvar i Oslo. Beror dock på om folk behagar svara så man får tillbaka sina grejer & stash.

Haha, just det jag & Karin ska åka till Ullared tidigt tidigt på lördags morgonen, puh, det kommer bli en pärs. Visst det är kul att vara på Ullared i hrmm.. 1 timme. Sen får jag bara svettningar och ångest. Typ social fobi. Äckligt vad folk det JÄMT ska vara där. 

Nu ska jag gå och polera mina boots & greja ögonbrynen, för att sedan ta en dusch och krypa ner under täcket för att se serien "Misfits" tredje säsong. Gött.

Hail Satan!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Yes! Du är så jääävla snygg!! Lägger du upp bilderna här sen? ;)

2011-12-02 @ 02:01:04
Postat av: Selassie

Det ar jobbigt att blogga ibland.. man vbet inte om nagon laser, men folk gor det.. utan att kommentera..

2011-12-02 @ 19:46:15
URL: http://javlajulblogg.blogspot.com
Postat av: Linda

du klarar d här gums, och oavsett är du alltid vacker, insidan och ut. kram

2011-12-08 @ 07:03:42
URL: http://lifeofangeliciouz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0