"Fucking alcoholic Neighbours, Change of Work, Hardcore Superstar in GBG?"

Yeah, har en del att skriva om nu. Fan tänker typ varje dag att "ja, schysst nu har jag ngt roligt att skriva om i bloggen, men lik för bannat så kommer jag av mig och finner inte ron att sätta mig ner att skriva... Hur som helst.

Ska byta jobb nu, fick ett samtal av min chef på vikariebyrån i fredags att Gyproc skulle säga upp alla sina vikarier för att vi kostade så mye stash, så nytt jobb it is den 2 Januari. Spännande. Still Truckbiatch though!

Okej. Jag har en alkoliserad granne. Snäll visserligen, men nu har hon börjat gå mig på nerverna. Jag bor i ett fruktansvärt lyhört hus och det är jag medveten om. Så jag spelar inte musik efter vissa tider OCH jag dundrar
Jainte heller hög musik om dagarna av respekt till grannen, även om jag hade kunnat. Dock har ett problem uppstått. MItt sex liv. Say What tänker ni?!

-------------- Gled när förra veckan för att boka tvättid, och som vanligt så kommer hon ut och jag får lydigt stanna och prata, vare sig jag vill eller inte. För mig handlar det om artighet och stå på god fot med henne. Samtalet börjar typ så här;"Har du flyttat ljudsystemet till sovrummet?-"Nej, svarar jag, jag har satt dit datorhögtalar systemet så jag kan ligga och kolla på film innan jag crashar om kvällarna. "Oh men du vet att det här huset är lyhört så jag hör när du pratar..:ETC.:"(Hon är aldrig otrevlig när hon påpekar lyhördheten, men man fattar vad hon menar i undermeningarna) Jag står och nickar och börjar smått irretera mig. (med tanke på att jag betalar 6500 kr för lägenheten, så ska jag fan kunna kolla på film MED LJUD på om kvällarna. Hon fortsätter. -"Jag pratade med Tryggve och han bara skrockade och frågade om du hade köpt sängen  på second hand...!?( Min hjärna jobbade febrilt för at komma på vem fan denna Tryggve va, och rätt som det var ramlade poletten ner. HYRESVÄRD NR 2. ( då har hon alltså diskuterat MITT FÖRBANNADE sexliv med min hyresvärd....!?)Ja frågar henne;"Vad menar du, hänger inte riktigt med nu...."
-"Jo, alltså jag kan ju höra när du älskar om kvällarna, lixom ohoh, ta mig där, och ta mig hårdare oh nu kommer jag....

Just där och då började jag typ tappa fotfästet lite, skäms inte för mkt men just där och då när grannar gick förbi och hörde vad vi pratade om och på SÄTTET hon förklarade, DÅ skämdes jag.

"Jaha, du säger det sa jag och hmmade ngt.
"- Ja alltså dom som bodde i lägenheten innan dig brukade älska i vardagsrummet!"....
(pulsen började stiga ngt till, då jag FORTFARANDE betalar 6500 spänn i månaden för lägenheten och nu ska jag alltså inte kunna knulla i mitt eget jävla sovrum?!Utan jag ska behöva ligga i vardagsrummet? Som jag för övrigt valde för att inte hon skulle behöva ha mitt v-rum över hennes v-rum- (Med tanke på ljud och annat.)---------

Jag står kvar och börjar mumla ngt om att jag var tvungen att gå, och menade på att hon fick ha det så bra.

Alltså seriöst? Inte helt jävla okej känner jag. Kommer kontakta hyresvärden om detta fortsätter för jag har fan mina rättigheter i en lägenhet som ajg FORTFARANDE betalar 6500 kr för!


Annars då? Jo jag fick fin besök av Martina i Fredags, hon var hemma vöer julen hos sina föräldrar i Strömstad, så då passade vi på att slå till med en tre rätters middag och alkoholfritt vin:P Det var en mysig kväll.



Oh, just det tog en spontan runda ner till Gbg i Söndags med Elin och drog på Hardcore SUperstar, det var fett nice=)






Har hänt fan mer ting, men jag kan inte summera. Lixom för mkt intryck. Haha!

Tänkte bjuda på några prisvärda foton från mina vänner som aldrig tvekar att bjuda till när det behövs! Ett gott skratt förgyller livet har jag hört;)

Så här firar man en riktig julafton!





Så till sist så vill jag sända ett meddelande till en speciell.

-TIll Dig som skickade det fina inlägget härom dagen.
Ge dig till känna, du gjorde mig nyfiken.
([email protected]....)

Min privata mail är [email protected].
Ser fram emot att höra av dig.

Some pics for u followers som mitt fina hjärta Becky har redigerat=)





Rock on Fuckers and suckers;)!












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0