"Error"

Fan vet inte vad jag ska skriva. Error i hjärnan. Inte hänt mycket de senaste dagarna. J har vart här ett par kvällar, det känns bra. Ni vet friends with benefits;) Men det är självklart känslor med i bilden på något jävla vridet sätt. Som det är nu känns bra. Avstånd fast ändå inte avstånd.(!?)

Insåg precis att jag precis nästan på dagen vart nykter i 1 månad.

Vad ska man säga?

Känns som en hel evighet. Hade jävliga känningar i lördags på jobbet, ville bara hem och kröka, ta en stadig jävel och kunna slappna av. Både i fysiskt och psykiskt. & att då inse att "Nej Ewa, det kan du inte,för då kommer du hamna på akuten & bli riktigt jävla dålig"... Det var tungt.... Vill inte göra en favorit i repris. Har nämligen gått på Antabus förrut, när jag bodde i Södertälje för 5 år sedan. Var på avgiftning på ST Görans sjukhuset och sedan medicinerad i en period. Gick inte bra. Gick åt helvete. Var inte mentalt redo, även om jag tog eget initiativ den gången med. Fick ett mentalt sammanbrott, tog till flaskan och sen inom loppet av några minuter var ambulans tillkallad och jag tillbringande natten på Södertälje sjukhuset och sprutlackerade de vita väggarna. Fy fan.

Jag har insett nu att jag vill göra alla de saker jag försakat genom åren, som jag verkligen vill göra. Mina drömmar ska gå i uppfyllelse. Jag känner mig sjukt motiverad och jag vet att jag kommer bli en så jävla lyckligare människa genom att bara sätta igång med mina planer! Det första på listan är att musiken skall bli prio ett i mitt liv. Allt annat får komma i efterhand. Beställde lite inspelningsprylar från 4 sound/Musikbörsen för ett par dgr sen, kommer förhoppningsvis innan helgen!=)=)

Jag ska sakta men säkert börja bygga upp en hemma studio härhemma, med allt man behöver. Jag bor i en stor trea, med högt i tak, ena rummet är v-rum,ett sovrum & sen det tredje rummet skall nu inredas till ett härligt Live/inspelnings rum! Hade tänkt det rummet som musik/sällskapsrum med bar/biljardbord/dart/soffa/gitarrer/Live hörna)med PA-system,mick/mickstativ,trubadur stol mm. (men va fan ska jag med en bar till i dagens läge!?)

Live hörnan kommer vara kvar, även skinnsoffan med tillhörande bord, men alla gitarrer/bas ska upp på väggarna och sen kommer jag få hit Jimmys digitala trumset som ska stå i ett hörn, med Lp-spelaren/högtalarna på hyllor över trumsetet. Sen datorn med tillhörande ljudsystem ska stå i mitten av den långa väggen med inramade planscher över. Kommer bli fett. Återkommer med pics senare.

Tror detta kommer bli jävligt bra. Kommer dock bli sjukt jävla osocial. Men det är cool. I´m gonna rule the fucking world! Reign Chaos!TCB! (As Elvis said)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0