"I will f**k you up the ass"

"Hey motherf**ker, I'm after you. I know where you live.

I will f**k you up the ass and I will sneak into your room and cut your cock off
And stuff it in my mouth and chew it up with my little teeth.
Then fuck you with my great black Evil Dildo...."

(Skönaste texten ever, känner dock igen genren på lyricsen, då vi hade samma tema på vårat projekt "Corpsecounts" texter:P; hahahha)






Hade sån chilldag igår, så jag hann inte med att skriva bloggen igår.
Gårdagen började helt jävla galet.

<<<<<<Erzebeth hade klargjort för mig dagen innan, att affären Partaj skulle gå i KK och att dom skulle ha 70% utförsäljning & att dom skulle öppna klockan 10. Enligt Ellies Utsago. Gick upp tidigt som fan igår morse, för att smidigt ta mig in till stan med mamma och hennes surfitta till karl,för dom skulle på begravning. Kommer int ill stan vid cirkus halv tio, och jag börjar vandra omkring på stan och i den underbara vårsolen som det dock var. Går förbi Partaj och se att skiten inte öppnar förräns vid TOLV! Gahh, mycket frustrerad vart jag och i typ samma andetag får jag ett sms av Elli att hon försovit sig och att hon inte kunde komma in till stan förrän vid ELVA! Så jag fick bita i det sura äpplet att underhålla mig själv, så jag gick och köpte mig Aftonbladet/Klick och satte mig på en bänk i solen. Vips så var klockan 11, och Ellie dök upp, så vi gick och köpte sallad och satte oss på Stortorget i Växjö och chillade, tills det var dax att göra Partaj. 




Väl inne på Partaj så var det fett mycket med folk, men jag & Ellie hade målet i sikte, DILDOSKÅPET, så oss rörde det inte i ryggen! Vi tog vad vi skulle ha och pröjsade och gick! 
Väl hemma, efter mycket om och men, och käften som började värka redan på stan, så efter pillerknaprandet så var jag tvungen att ta en omgång med de nya leksakerna! Jag kan bara säga; Jag är NÖJD!;)

(& Ellie;)




Är ju som sagt i Rottne, så igår passade jag på att umgås med ett par vänner som nyligen fått barn, & jag blir så varm i hjärtat av att hålla små bebisar, helt underbart! Men det är ju inte bara att skaffa... Kanske Mr Right i Stockholm kan producera fram en sån till mig, eller vad säger du T?;)
Anna och hennes lilla Niilo & Jenny & hennes lilla Line. Möttes upp vid Ica och sen gick vi hem till Jenny och drack kaffe. jag bara blir så starstrucked av kidz, fan vilka mirakel! Hade en underbar eftermiddag/kväll! Tack tjejer!







Kvällen igår avslutades med en sjukt trött Sörensen, somnade runt nio tiden i soffan med laptopen..
Tand smärtan tar all min kraft och jag kan inte sluta säga det; DET ÄR FAN DET VÄRSTA JAG VART MED OM!
Inatt for example, jag har knappt sovit, vaknade vid 2 av P F P, fick ta Alvedon BARA, då Ibumitimet var slut. Alvedonen hjälpte knappt, tog bara bort smärt topparna, men den molande värken blev kvar.  Lyckades somna till igen efter kanske en halv timme, och vaknade igen vid halv sex, sprang upp och tog nya tabletter för då var smärtan mycket jävla högre än vad jag klarar av. Då kände jag att det fan inte var ngn mening att försöka somna om, så jag fick bita ihop och kollade på Michael Jacksons "This Is It".

Sen när mamma vaknade så SJÄLVKLART så hittade hon Ibumitim, så jag har lidit helt i onödan i ett antal jävla timmar. Är det ngn som dragit ut tänder som kommer ihåg hur LÄNGE ni hade ont efteråt? För jag orkar inte längre, hatar smärta över allt. 

Fan förressten, jag har knappt rökt sen jag drog ut tanden, det är ju cool=) Får se hur länge det håller nu då, har börjat snusa "Göteborgs Rapé" ist. Jag gillart! Vill sluta röka, äcklar mig själv varje gång jag tar en cigarett mot munnen... och drar in skiten i lungorna.  Usch och tvi!

Fresten, har bakat chokladmuffins som kicks ass! 
Det är inte vilka muffins som helst sörreni! Detta recept går långt bak i tiden, från jag gick på dagis, och fram till idag har INGA muffins slagit dessa! Det blir som en kladdkake/muffins modell, segt i mitten och knaprigt utanpå!
Fantastiska! Tänkte att ni som känner er sugna på att baka ska få receptet och återkom gärna med reflektioner!

 

La Recept a la Sörensén!

Sjukt goda chokladmuffins!!!!!!!!!

1 sats                                               200 grader                                     10-15min                    ca;20 st

 

 

100 g smält svalnat margarin

 

2 ägg                                                                             /

2 ½ dl socker                                / Vispas i ca 3 min, poröst och sen rör ner margarinet.

 

 

2 dl mjöl

½ tsk bakpulver

4 msk kakao

1 krm salt

1 ½ tsk vaniljsocker/ rörs ihop & sedan blanda i socker/ägg smeten.


Bon Appetit!


Kommentarer
Postat av: Jannie

Oooh dom möffinsarna ska jag prova :)

2010-03-27 @ 11:45:58
URL: http://jannievonthern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0