"Scarred for life"



"Scarred for life Scarred for life
I fought my way through the trouble and strife
I was scarred Scarred for life
My reputation it cuts like a knife..."


(Rose Tattoo-"Scarred for Life")
Härligt live band, såg dom på Graspop Metal meeting 08, GRYMT!





Ny dag och nya äventyr i Sörensens liv!

Idag har det handlat mycket om vänskap, min jävla tand & företagande. 

För det första väcktes jag av att min älskade T från Stockholm ringde. Alldeles för länge sen vi hördes, så det värmde verkligen i hjärtat att höra hennes röst, & lilla N jollrande i bakgrunden! Låt oss spela tillbaka klockan ett par dagar,kvällen då jag lag ut min kontaktannons här på bloggen. Tog inte många minuter förrän det plingade till i inkorgen på hotmailen, och där finner jag ett mail, där T skriver att hon & M har killen för mig=) Så annonsen gav resultat:P Summan av kardemumman så skulle denna kille J, vara killen med STORT K för mig. Jag litar hel hjärtat på T då hon känner mig utan och innan och vet vad jag vill ha för sorts kille och vad jag behöver.

Hur som haver, snackade på som fan idag i telefon, där det troligtvis bestämdes att jag ska till La Familia L när Sweden Rock båten ägt rum den 8-9 april, och om allt går i stöpet få umgås med La familia, gå på dejt och bli gaddad;) Så vi håller tummarna stenhårt att allt går som tänkt!<3

& nu till den här FÖRBANNADE TANDEN, det gör mig less less less less less. Det gör ont som satan, ser ut som någon spytt i munnen på mig, en jävla krater som är brun/svart och det smakar järn järn järn i min mun! Vid halv tre i natt, slår jag upp ögonen och är gråtfärdig, för smärtan är så påtaglig och jag tror jag skulle svimma, så upp ur sängen famlandes i mörkret, springer in på toan river fram alla tabletter och sväljer en efter en. Famlar tillbaka i mörkret till sängen, lägger mig ner och börjar gny som ett litet barn, FUCKING PAIN! Försöker lägga mig till rätta med huvudet, lixom högt med massa kuddar under, för jag har hört att det kan underlätta smärta. Vare sig du brytit foten eller dragit ut en tand. Jag menar det är ju logiskt att håller du huvudet högt så kommer ingen blodtillförsel som trycker på det ömma. Men det hjälpte föga. Så jag låg vaken och kramde i ett gäng minuter tills tabletterna hade börjat värka. USCH! ALDRIG MER EN TANDUTDRAGNING! Nu har jag lagt mig tillrätta i sängen och precis tagit tabletterna, och nu får jag sätta klockhelvetet på ringning vid 6 tiden i morogn bitti för att ta tabletterna. Skit kul. NOT.

Bortsett från tanden så har denna dag varit fin, lyckan av att pratat med T & smidit planer, fikat med Erzebeth & kvällen som slutade på ett sånt bra sätt, ngt som gör mig så varm av glädje inombords.

The story is following;

Jag har två människor i mitt liv som jag älskar oerhört mycket, det är mamma & en väldigt nära vän Omen. För lite mindre än ett år sen så gjorde jag bort mig fullkomligt för Omen, något jag ångrat och mått sjukt dåligt över. Jag förlorade honom. En del av mitt allt. Jag kan inte dricka sprit, Framförallt inte blanda spritsorter. Jag blir helt jävla dum i huvudet av skiten. Vad som hände behöver vi inte gå in på, men ja, jag gjorde ngt jag har fått grämt mig över i snart ett år. Gråtit floder över Omen och saknat ihjäl mig efter min stora trygga famn som alltid funnits där för mig de senaste åren. Ikväll var kvällen som jag väntat på i snart ett år. Tidpunkten i våra liv blev rätt och vi bestämde oss för att träffas. Det har ALDRIG känts så rätt. Det var som förr. Inget kändes annorlunda. Kändes som det var igår vi umgicks jämt. Vi snackade, käkade mat, pratade om en del känsliga grejer och om Omens nya företag(försäljning av hårdrockprodukter) som han startat upp. Jag är sjukt glad för honom. & stolt. Jag ska hjälpa honom med allt han behöver hjälp med och finnas där för honom. It´s time for payback time for me! Omen, läser du det här; Tack för att jag fick chansen ikväll att visa att saker & ting har förändrat och jag älskar dig otroligt mycket! <3


Omen & jag för 2 år sen.
Min bättre hälft!

T gjorde sin ALLRA första gaddning på mig! Sjukt stolt ägare är jag=)


NOSTALGI BILD från att Sörensen var 17 år och oförstörd!
Tack Tuva Nordlund för bilden & för att du har kvar alla våra modellsessioner som vi gjort genom åren, som har försvunnit från mig!TACK!


Kommentarer
Postat av: Becca

Tycker verkligen att du borde lägga ur fler bilder ifrån när du var 17! Hade varit sjukt roligt/intressant att se hur du såg ut då! :)

Tummen upp till dig & din metalblogg (:

2010-03-25 @ 08:52:28
Postat av: Darkness

Hey!



Tack för den positiva credden för min blogg, värmer i hjärtat!



Haha, abs, ska se vad man hittar för intressanta bilder sen man var 17, inte för att det blivit någon större skillnad, mer än en sjuhelvetiskt mycket mer piercingar:P



Hail!

& kul som fan att du följer bloggen!



/D

2010-03-25 @ 09:32:36
URL: http://darknesss.blogg.se/
Postat av: ronny nilsson

har alldrig säger alldrig mig ha sett en vackrare bild sälj bilden till en modetidning hälsninar ronny

2010-03-25 @ 12:15:08
URL: http://belluspekkator
Postat av: Jannie

Dra ut tänder är inget kul alls. När jag skulle få tandställning fick jag dra ut fyra :(

2010-03-25 @ 16:10:59
URL: http://jannievonthern.blogg.se/
Postat av: Ican

Jag minns den bilden från Helgon ^_^

Vad tiden går då O_O

2010-06-19 @ 13:31:12
URL: http://icans.blogg.se/
Postat av: Niklas Jonsson

attan vad du är så jäklar snygg ... dej sulle jag vilja dejta hör av dej :P

min msn är [email protected]

2010-06-30 @ 09:06:05
Postat av: DarknessLittleSubject

De finns ingen annan som du som får mig att fantisera om saker jag aldrgi tidigare gjort. Saker som människor oftast inte vill tala om. De ville inte jag heller innan. Men du väcker sådana luster i mig.

My dark and powerful mistress of the dark ;)

2010-11-27 @ 03:45:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0