"Skjend hans lik"

"Drep den forstefodte
Skjend hans lik
En fiende av gud
Til evig tid....[.....]"

(Carpathian Forest- En jävligt gó hitlåt)

Fan sitter här med illamående värre en höggravid,känner mmig yr och har ett kostigt obehag i kroppen & ögonen hänger inte riktigt med. 

Ringde tandläkaren tidigare idag, förklarade läget och sa att jag inte klarar av denna smärta som jag har haft i en veckas tid. Har inte sovit en hel natt sen i tisdags, och dettär på mig på alla sätt. Han ställde lite frågor, typ "Har du feber?", "Är du svullen i halsen?" ETC. Jag svade att ja visst, svullen i halsen på vänser sidan, men feber vette fan. Är en sån här varmblodig jävel så jag har lite svårt att veta när jag har feber och inte. Då menade han på att "Ja, din tand var ju inte det lättaste att få ut, så blir det värre så får du komma in, så får jag ta mig en titt, skölja och ge dig en spruta medicin i tandhålet, men så länge så skriver jag ut CITADON till dig"



Great tänkte jag, bara jag blir fri från denna fruktansvärda smärta jag dragits med... Kanske inte det smartaste att skriva ut ett beroendeframkallade preparat till mig, med tanke på min bakgrund, men ja, skit samma. Ska bara äta dessa tills tors, fre. Har det inte blivit bra tills dess skulle jag höra av mig. & jag MÅSTE vara på tills på fre, då jävlar bär det av på SCAMS tripp till Malmö. & Alkohol och Citadon är ingen bra blandning har jag hört:P
Så förhoppningsvis får jag sova en hel natt utan uppvaknande av PURE FUCKING PAIN.
Shit, känner mig helt beng alltså.... Blir till att dra i en film och dra täcket över mig.

Tanken var ju att jag skulle ut till Universitetet och ha kurs, Pop/Rock ensamble handledningskursen som jag går. Men tydligen så var det inställt idag, och tacka vet jag det. Hade aldrig pallat det...

Fan, nog om det. Var på Ullared igår, med Anna, Niilo,Adam & Maja. Åkte vid 8 på morgonen och var inte hemma förrän vid sju påkvällen. Var en angenäm dag, och för en gångs skull kom jag bara hem med NÖDVÄNDIGA grejer. Hade hela tiden malandes i huvudet att "Ewa, u dont hve cash for this, "Eeeewa, remember no stash"...ETC.. SÅ ja, blev nöjd med inköpen. Blev blandannat ett trådlöst tangentbord och mus, så jag har kopplat in det med platt tvn, hur skönt som helst. Ett par sniziga hörlurar till Ipoden.(Har slarvat bort OTALIGA sådana i mina dgr) ljus,ljus ljus..(Räknade en gång hur många ljus jag tänder om jag tänder ALLA ljus i lyan och det tänds i runda slängar typ 100 ljus!!) Älskar ljus, skön stämmning och jag gillar mys; Ah just det, hittade typ en skinn liknande bikini, som jag ska pimpa upp som fan med nitar, så den kommer bli fräck som fan om min plan går i lås, lätt den HETASTE bikinin i sommar! ( Dock INTE i den hetaste kroppen på beachen dock:P) Haha, fan gått upp hur mycket som helst sen jag gick ner de 25 kg jag gick ner för ett par år sen. Typ uppe i samma viktklass nu som då. Hujeda mig. Men jag är SJUKT JÄVLA SNYGG endå=) Mina ögon är ju i en klass för sig har jag hört, så vad gör det om kroppen har ett par extra kilon, hahahahaha!;)



Skickade in min inlämningsuppgift 2 till Psykologi läraren i natt med, faktiskt ganska nöjd, även fastän jag inte är en hejare på att skriva just uppsatser. SÅ vi håller tummarna att det blir godkänt=)

Ska fokusera på lite plugg nu & se hur det går...

Tänkte förressten ge er några låttips som spelas mycket här hemma nu;
1.Watain-Sworn to the Dark
2.Cool RIder-Grease 2
3.The Green River Project- Dig your grave
4.Steevi Jaimz-Amazing
5.Darkthrone-FOAD
6.Carpathian Forest-Skjend hans lik
7.Edguy-No more foólin
8.Anna Bergendahl-This is my life
9.Carl-Nej, jag är inte gay, bara me dig.
10.Cradle Of filth- Fron the Cradle to enslave

Hell my friends!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0