Sexblogg!!!!!!

Så där ja mina vänner!
Saken är avklarad!

Sex sex sex sex ska denna blogg handla om! Massa jävla sex, rått, mjukt, chill,mys.. Ja allt det alla vill ha..
I slutändan... ;)

Kvällen som vart as nice resulterade i detta faktum.
Jag är grym på många saker. Men en av mina starka sidor är Sex. Har alltid varit. Så vi kör på det! Kommer vara mycket annat i denna bloggen med, men största del kommer det handla om sex & relationer. Känns bra?

På något sätt så är det sex alla talar om, sex som alla VILL tala om, och jag är grymt med på det faktumet. Sex är för många något tabu, för mig är det vardag.
Sexolog är något jag funderat på att utbilda mig som, för det är något som står mig nära hjärtat, och som skulle vara sjukt bra och utbildande. FÛR ALLES!

Tänkte dra mig till sängs, till den halv nakna karl jag har där, så återkommer jag i morgon, och drar en ankedot från förr, något som kan värmas allas hjärtan!

Guten abend!
/D

Kommentarer
Postat av: Martina

Hahahah, har också tänkt styra in min blogg på knulldetaljer mer än en gång men på något underligt sätt så känns det alltid som en bättre idé halv fem på natten än dagen efter;)

2010-03-13 @ 07:32:04
URL: http://queenofparanoia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0