"Running wild"

"You got me runnin' wild and free
Runnin' wild and free
You got me runnin' wild and free
Runnin' wild and free
............."

Precis så kände jag när Airbourne lirade den låten, så sjukt bra live, lätt ett av de bästa live banden jag sett!
Hade en mycket angenäm afton igår! Jag,Claudia,Kvisten,Ander & Erik tog bilden & drog ner till Malmö & det löste sig med biljett! (Som alltid för mig, av någon konstig anledning);)

Dock inget wikedi wikedi för mig då det ORDAGRANT dröp svett om mig när giget var slut, stå inne på ett knockfullt KB med skinnpaj och en jävla handväska & tjocktröja. (Som alltid HATAR jag handväskor, jag är inte en sån typ av brud, det värsta påfund EVER. Var på väg att tömma väskan och kasta iväg skiten, men efter jag drog sönder kedjan på väskan, för den hade fastnat, så insåg jag att jag hde LITE för mycket grejer i den..Gahhh!)
Så duschen var efterlängtad idag må ni tro=)

En ny vecka i morgon, nya tag. Ska söka mer jobb, ringa runt och så ska jag sätta mig ner och skriva ansökan till KY-utbildningen, typ en presentation om mig och varför jag söker utbildningen till Behandlings ass. Var fresten på arbetsintervju förra veckan för ett kundsupport jobb på DHL, och det var tamefan den sjukaste intervjun jag någonsin vart på. Vilken andlening det var jag vi ta en annan gång, men jag kan säga att efter intervjun var jag mer uttömd på mitt innehåll än jag någonsin varit när jag gick hos en psykolog! CRAZY! Så vi får se vart det leder. Troligtvis ser det även lovande ut för mig på SSS (Rättpsyk i Växjö) & som vikarie på dagis och skolor ETC.

Började plugga Psykologi förra måndagen, mycet intressant ämne, dock väldigt mycket läsning om begrepp man inte har en susning om vad det betyder. Uppgiften som jag ska skriva en uppsats om är att göra en psykiatrisk analys på en karaktär i en film eller bok, och jag valde "Män som hatar Kvinnor", och Lisbet Salander. Så den uppsatsen ska jag börja med i morgon=)  Det börjar verkligen dra ihop sig för mitt SLUTBETYG på 2500 p, har bara Psykologi  B kvar efter denna A kurs, dock så ska jag läsa upp ENGELSKA C bara för att jag tycker engelska är sjukt skoj. Så här i efterhand är jag jävligt glad att det gick som det gick när jag gick på gymnasiet då jag verkligen har plugg lust nu, + att jag VERKLIGEN behövde en paus från att jobba. Efter att man jobbat med 4-5 jobb parallellt i 2 ½ år så blir man psykiskt trött och även fysiskt trött. Men nu börjar det vekrligen klia i fingrarna igen, behöver ut, behöver komma ut och ha "många bollar i luften"!

Den här grejen med att ha sexblogg har jag insett blir lite svårt att uppfylla varje dag, för jag har inte sån stor lust att skriva inlägg varje dag, men om min blogg ska bli stor och känd så måste jag väl uppdatera mycket oftare än vad jag gör. & GÄRNA skriva om sex. Har förstått att SEX är en sjukt bra grej att skriva om, folk intresserar sig:P And i can see the reason... Hahaha!

Nej fan, nu ska jag ta och dra i "The Uninvited" medan tvätten sköter sig i tvättstugan, så ÄNTLIGEN att man får rena kläder. Yeah!

Guten Abend meine Freunden!


XXX


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0