"Rock N Roll High School"



"Well I don't care about history
Rock, rock, rock'n'roll high school
'Cause that's not where I wanna be
Rock, rock, rock'n'roll high school
I just wanna have some kicks
I just wanna get some chicks
(DICKS)
Rock, rock, rock, rock, rock'n'roll high school"



I guess that it´s time for a new report of my life.

Tänkte så här, jag gillar ideén som Ozolins har med sin blogg, att köra ett utdrag av en låt i början av varje inlägg. Ett skönt sätt att börja läsa ett inlägg. Så jag tar ideén och gör den till min;) En låt som skulle kunna känneteckna mitt humör och liv just nu skulle vara....... Fucking "Rock n Roll Highschool" med Ramones. Hela mitt liv kretsar runt detta pluggande, och som det gjort senaste månaderna sedan jag vart arbetslös. Men med en positiv framåt anda så kommer jag greja det här inom snar framtid! Man får ta det för vad det är och göra det bästa av situationen! Ska fan inte klaga heller, då detta har utvecklat mig, och den person jag är. Så jag är NÖJD, sjukt NÖJD.

Kom på mig själv häromdagen att sitta och tänka på att mitt sexliv i princip är utdött. Som en ancient dinosair känner jag mig. Det behöver livas upp. Eller rättare sagt livas upp med en villig själ som kan ge mig det jag vill ha och uppfylla mina önskningar. Med andra ord SKAFFA ETT SEXLIV GOD DAMN IT. Jag undrar om det fan inte var lättare när man var yngre alltså.. Nu menar jag inte att jag vid 24 års ålder har knutit ihop säcken och redo för graven, men fan visst var det lättare innan om åren?! Innan tog man för sig mer, sket i om man dyngpackad stod och drog ngn sjukt dålig raggningsreplik och drog med sig någon hem. Tycker fan inte för det första att det är så jävla kul att supa längre, har tröttnat. Som FAN. Med det följer vuxenpoäng,jag vet. Skit tråkigt att inse såna här saker tycker jag. Men vad fan, jag är med på att livet har sina outgrundliga vägar... Just bite in the sour apple, and welcome to the adult world! Sedan för det andra, jag finner absolut INGET nöje att dra med någon vilt främmande karl in i mitt hem och min säng. Krogen är det knappast jag befinner mig på längre. SKIT TRÅKIGT. Om jag inte vill ut och hitta ngn random dude på gatan, hur faaaan ska jag hitta någon? Några intressanta tips från någon?

En sak jag nog inte kommer tröttna på när det kommer till sex och annat gotte, är festivalligg. Det är så charmerande och mysigt. Jag gillart! Vem kan tacka nej till detta erbjudande exempelvis på SRF, solen skiner & alla är laddade, på mer än bara ett sätt; Snygg kille VS me:  "Hej, läget?"-"Bra tack, vill du hänga med till tältet på en omgång?!"Jag säger bara "JAJJEMENSAN". Det är iaf såna grejer som förgyller den gråa trista vardagen IRL, när man tänker tillbaka på alla jävla festivaler och underbara människor man träffat under årens lopp. & alla faktiskt, FANTASTISKA ligg man haft. Självklart finns det undantag, men det finns verkligen dessa små guldkorn. Jag säger bara SRF -08,MetalCamp -08 & Srf -04... *saknar*

Nehe, Sörensen har vuxit upp & känner sig redo för att träffa en stabil och rubust karl,hitta ett hus,skaffa sig det jobb jag verkligen vill ha, bli gravid och få små ättlingar. I´m ready mine Friends! Det är väl var jag typ står i dagens läge känner jag. Visst fan vill jag bli rockstjärna och ut och spela världen runt, med för att se det jävligt realistiskt, innan jag hade vart 30 så hade jag supit och knarkat ihjäl mig. Det är sanningen. Jag har ingen jävla karaktär när det kommer till sånt. & det är jag mycket väl medveten om.Så på något sätt vill jag stanna i min trygghet Sverige. Mitt vackra Sverige. & inom snar framtid sitta på min veranda i mitt drömhus, en varm sommarkväll och blicka ut över vattnet med en kopp kaffe i min hand och med Watain dundrades ur högtalarna och ekot som skallrar över sjön & med min älskade brevid mig hållandes min hand...;)

Men vem säger att jag är dagens sierska? Jag har så många tankar och bollar i mitt huvud dagligen så det går inte att hålla reda och få styr på dom, så nästa vecka så kanske jag känner ngt helt annorlunda. Välkommen till Sörensens karusell! 

Tänkte avsluta mitt nattsudd & nattliga funderingar med en fin bild som min älskade Becky fin lirat till   <3




Kommentarer
Postat av: ronny nilsson

hej ewa vet ej om jag är på din blogg eller rebeckas men jag läste ditt inlägg om sexlivet så jag skall berätta om hur jag har det JO ALLTSÅ jag kärade ner mig i en finska på gran canaria så när hon sov hos mig kunde jag inte göra ett skit mer än att smeka för jag är ju tillfälligt kemiskt kastrerad på grund av min CANCERBEHANDLING hur roligt tror du det var nä fy fan sen dumpade hon mig via mail när jag komm hem fy fan en gång till alltså komm inte här o gnäll jag som inte äns kann ta mig en stiila ronk du som är ung o kåt kann knulla runt i minst 50 år till om det nu kann vara till någon tröst .MEN den 1 feb år 2012 är jag på banan igen så jag hör av mig då om du inte fått et ligg till dess alltså puss o kram

2010-03-23 @ 17:27:01
URL: http://belluspekkator

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0