HELVETE,AIRBOURNE BILJETTERNA ÄR SLUT!

Gahh, fick reda på att Airbourne biljetterna är slut, hur jävla irreterande är inte detta då?! Ska kolla med Martin ang chans till g-lista.. Hoppas starkt!

Jag vad fan har hänt sen sist? Jag har avslutat Företagsekonomin, ska ha betygssamtal i veckan, Dock så blir det nog G, har fått Godkänt på allt jag gjort och skickat in! Så det är bara hålla tummarna! Började med psykologin i måndags, tjohej vad mycket man ska läsa. Helt jävla GALET! Men men, ack så intressant.

Köpt en ny fungerande dator, sjukt jävla skönt vill jag lova, varit utan laptop i flera månader så detta att bara kunna fälla upp locket är som en sjörungandes orgasm:P  Så jag gillar läget vill jag lova=)

Nej, nu ska jag ta och läsa min Psykologi, hur mycket det än tar emot fan..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0