Rottne.

Heute ist FREITAG! ûbergut!

Drar ut till mor i Rottne ikväll, vill umgås med in kära älskade mor! Så det blir god mat och mys!
Sen ska jag hälsa på Jenny som fick en liten dotra på julafton, ska bli sååå mysigt att träffa det lilla miraklet. Så helgen kommer bli lugn och skön, har även bestämt mig för att inte dricka på ett tag, det enda undantagen är när man ska på konserer. Har tagit det lugnt några veckor nu, så det ska fortsätta så hade jag tänkt.

Nu är det liv i luckan här hemma vill jag lova, lilla Noa på snart 3 år sitter och dundrar på pianot och Zonny sitter och spelar Shark Attack på Playstationet och äte människor, hahaha! Sara är i duschen och snart ska dom bege sig hemöver. Jag sitter naken med bara en handduk och ska smörja in mig och ta och dra på mig lite kläder.

Senare kommer mamma och plockar upp mig är det tänkt!

Vette fan vad jag ska skriva, finns inte så mkt intressant att berätta just för tillfället. I´ll be back!

Hail!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0