Raggartag i GBG.

GAHH!

Hade skrivet ett sjukt långt inlägg som bara försvann för detta skit internet som Kim äger.FAN!
Bara försöka återberätta så gott det går.

Alright, helgne har gått, redan Söndag. Har haft en sjukt skön & mysig helg med min mor hemma hos henne i Rottne. Vi har lagat god mat, myst, rensat garderob,shoppat,bakat & haft chillkväll framför Melodifestivalen. Verkligen rått om varandra. 
Melodifestivalen, ack vilket jippo, men ack vilket roligt jippo. Jag gillar Melodifestivalen, jag verkligen gillar Melodifestivalen, jag ÄLSKAR musik, så länge det är BRA musik.
Det är en jävligt rolig syn att se mig och min mor uppeldade till Satan & sitter och gapar om både det ena än det andra, vilka frisyrer artisterna har, vilka kläder, vilka sångröster och det som i slutändan EGENTLIGEN räknas, själva LÅTEN, Det ena värre än det andra, fy fan säger jag bara.
Årets bidrag i Melodifestivalen har varit sjukt snörpliga, patetiska bidrag! Finns dock några undantag, och dessa bidrag fick mina ögon att tåras och gladde mig åt att FAN det finns verkligen några bra låtskrivare och kompetenta musiker i detta avlånga mainstream land.  Anna Bergendahls "This is my life" & Andreas Johnsons "We can work it out". Fan vilka höjdar låtar! Visst, absoluit inga schlager låtar, men HIT låtar & kommer inbringa massa stash!  Var det ngn som sa MAINSTREAM?!:P

Vad fan hände med den rediga schlagern?! Perelli, Carola, Kicki Danielsson, Lena PH, Wahlgren... Ja precis, Wahlgren, det enda bidraget som var av förstaklassig schlager,den låten bara gnistrade schlager och precis så där klatschig som schlager SKA vara!

Men i slutändan så vill jag att CB ska vinna, detta för att bevisa att i slutändan så krossar hårdrocken ALLT!\m/
Dock så tror jag inte ett dugg på svenska folkets röster, det har påvisats gång på gång att S F inte har en jväla susning om vad som är BRA musik.  Men det återstår att se, jag SKA rösta på Crucified, snygga brudar som lirar hårdrock & klädda i läder, finns det ngt bättre?!

Kom hem för några timmar sen från mor, fick besök av Sara, som kommer över på en kopp kaffe och lite snick snack. Mycket fort efter hon kom innanför dörren sa jag besviket" Nej Sara, det vart inget "Wigediwigedi" för mig.... Lite besviken blev jag, men detta har hänt innan med denna människa, och absolut inte värd att spilla någon tår för, det kommer fler tåg;) Visst Mr R är jväligt nice men det är ju inte så att han är det skönaste jag erövrat i mina dgr! Sara o andra sidan var fruktansvärt nöjd, haha, good for her:P Hon hade fått sin beskärda del av kärlek i helgen. Så nu har jag beslutat mig för att gå ALL IN i Götet, satsa 110% på raggartagen i GBG med andra ord! Med mig & Martina bakom rodret kan INGET gå fel;)

FAN, jag är så sjukt ladda för GBG, träffa mina oldies and goldies som jag inte träffat på länge, dra på HYPOCRISY, dricka bärsa och bara vara den gamle hårdrockarräven jag egentligen är:P Känns som det varit sån sjuk torka på konserer och annat skoj denna vinter. Tvi och blä för detta. Känner även att min tarm börjar sukta efter lite vätska, så det ska bli skönt att stilla alkoholtarmens begär;)

Nej, fan brudar, vi kommer ha sjukt skoj tillsammans, Lina, Martina, Natali, Sandra,My & Pekka, see u in the FOG!
Syns på tis, och börja ladda för ons, då jävlar sitter INGEN säker I GBG;)

Guten nacht meine Freunden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0