Piercing

God förmiddag!

Fan söndag, REDAN! Dagarna rinner iväg hinner inte uppfatta vilken vecka det är.

Som många redan vet så pluggar jag jävligt mycket nu och det är för att jag ska jobba ihop till ett slutbetyg, för i dagens läge har jag bara samlat betygsdokument och för att jag ska komma in på den KY-behandlingsass utbildningen i Karlstad behöver jag 2500 p. Jag ska även göra Högskoleprovet, som jag börjat förstudera till, det kommer INTE bli lätt. Jag har pluggat upp SV B, RE A, TY A och nu senast så är det NK A som jag blir färdig med i morgon och då börjar jag studera FE (Företagsekonomi A). Hela den här grejen med att plugga är fan ngt av det mest spämnnande jag gjort på länge, en helt ny värld öppnar sig, jag menar jag har aldrig varit direkt allmänbildad men nu känner jag att jag utvecklats som fan. Så det är jävligt skönt!
Har ett teoriprov kvar på NK A som jag ska göra i morgon, så vi får se hur det går!

Mitt öra gör sjukt ont! Ett hål som inte har löäkt redigt som det ska åkte ur örat i förrgår kväll och jag glömde att sätta i ett nytt smycke. Så i natt när jag skulle gå och lägga mig kom jag på detta miserabla, så jag stod och tryckte och tryckte och tårarna var inte långt borta, gjorde så jäääävla ont, det var ju i brosket med. Efter mycket våld så gick smycket igenom, men jag har vaknat av och till i natt för att jag legat på örat! Helt otroligt vad mycket smärta jag gått igenom för mina piercingar... Helt galet! haha, insåg för ett tag sen att jag är innehavare av 48 piercingar & mer ska det bli. Gjorde en smiley nyligen och ett par till i öronen...
Snart dax igen:P Ska göra implantat är det tänkt! Läckert!

Så här mycket snö som det kommit här nere är helt galet, fan vill ha sommar & festival! Så sjukt tråkigt att titta ut genom fönsret och se detta täcke av flera meter snö...USCH! Apropå festival, som det ser ut nu blir det fan inte mer än SRF & WOA.... Eller Muskelrocken blir det ju med, men det är ju bara ett stenkast hemifrån, så...

Tänkte lägga upp några härliga festivalbilder, men dom kommer senare idag då allt ligger på den externa hårddisken!

Nu ska jag ta en morgoncig & njuta av tystnaden!

\m/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0