Mor blir inlagd längre....

En ny dag & nya tag. Mor blir inlagd längre än vad dom trodde, fler tester ska göras. Jag är rädd. Jag är så sjukt rädd att förlora det mest värdefulla jag har. Jag vill att allt ska bli bra. Mor skulle blivit utskriven idag, men nu blir hon inlagd längre, hur länge vet ingen.. Jag ska till tandläkaren vid 13.30 och därefter ska jag dra mig uppåt sjukhuset och  kolla läget med henne.....

Sitter hemma & väntar på posten... Det senaste vardagsnöjet de senaste veckorna. Väntar på WATAIN merch som inte behagat komma. Över tre veckor sen jag beställde, och fortfarande ingen merch. Sen väntar jag även på Företagsekonomi boken som skall komma idag, så jag får något att göra. HATAR att vara arbetslös, men desto bättre är det för mina studier, att jag kan lägga all tid på dom. Ska ha ett slutbetyg och jag ska bli allmänbildad, det är ju min plan för våren=) Jag är ju en sån människa som vill ha många bollar i luften, det är då jag mår som bäst. Så helst skulle jag se att jag fick ett deltidsjobb med, ska ringa DHL,Infocare,SSS & Systembolaget idag och höra mig för på personalavdelningen om det finns något av intresse.

Det värsta med att vara arbetslös är stålarna, att inte kunna göra vad man vill. Tacka vet jag de 2 ½ år jag hade 4-5 jobb, jobbade konstant och jävlar vad stash jag hade. Men tiden är passé nu. Men allt löser sig, bara att ha en positiv framåt anda!

Fan vad jag ser fram emot att dra till GBG & dra på konser, var alldeles för länge sen nu.. Om jag inte missminner mig så var senaste konseren Hardcore Superstar på Lisebergshallen i höstas... & Hypocrisy i sin tur var jävligt länge sen jag såg, så detta kommer bli TOP NOCH! Ett brudgäng,massa bärsa & metal kan det bli bättre?;)

Suck... va fan är postgubben... måste dra ner till Musikhuset och snacka med min handledare på Basement om att jag hittat nagelteknolog utbildning & att jag lämnat in en ansökan på Komvux för att få göra en prövning i Engelska C & sen vidare till tandläkar helvetet...Usch det är något av det värsta jag vet. Bara ordet TANDLÄKAREN gör mig yr. Ta bort en massa jävla tandsten... Hade inte vart hos tandläkaren på typ fem år tills för några veckor sen, jag hade inte ett enda hål bara en halvbortruttnad visdomstand, tandsten och tanköttsinflammation pga tandstenen. Det var sjukt skönt att få veta. Trodde ju med i mina hypokondriska tankeban
or att jag höll på att få tandlossning och skit, hehe, men tandläkaren sa att jag hade jsukt bra tänder. Så.. Good for me.

Alright, nu sötter jag mig under fläkten & tar en cig, och sen måste jag fan bege mig..Säkert snöovädret som gjort att dom är sena. Hmmpf...

Rock on Biatches!

/E

Kommentarer
Postat av: Malin

Det kommer bli bättre juh äldre hon blir! Nejdå, jag andas för fullt, hehe ;) Ska göra det, nåt bra tips måste de ha, så mkt barn som de träffar :)



Hoppas mammsen mår bra och får åka hem från sjukhuset snart!



<3

2010-02-22 @ 21:45:14
URL: http://moojliin.blogg.se/
Postat av: Therese

Jag tog bort massa tandsten idag, gjorde fan ont! Vi var hos tandläkaren samtidigt :-)



Tänker på dig darling, det ordnar sig med din mamma!

2010-02-23 @ 00:12:20
URL: http://ladyciabattita.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0