Mamma utskriven.

Yeah, igår skrevs mamma ut, känns både bra och dåligt. Inga direkta svar och allt är flummigt. Men mamma är sjukt tacksam över att hopn fått kommit hem. Och tacka fan för det, såååå sjukt tråkigt att vara på sjukhus, har min beskärda del av sjukhusvistelser eftersom jag brytit och spräckt och stukat de mesta ben i min kropp, haha. 
Ska nog ta och åka ut till mamma i morogn och vara i Rottne över helgen, ta hand om henne lite. Vi måste verkligen vara rädda om varandra och ta vara på den tid vi har, det är vekrligen en tankeställare man får när sådant här händer. Så kom ihåg, sänd en tanke till ngn som ni inte hört av på ett tag. Det uppskattas & det är jävligt skönt att göra det, för man vet inte hur länge man får ha varandra kvar, i denna värld vi lever i kan ALLT hända...

Har varit på badhuset med Julia & duschat & bastat (!?) haha, inget bad, men dusch. Hahahha! Var fullt med seriösa simmare och motionsfanatiker i simhallen, så jag kände att det inte riktigt var läge för mig att hoppa i.. Julia kände lika dant. Haha. Sen drog vi & åt på Baguette kungen, gott som Satan=)

Så nu sitter jag framför dumburken & ska ta tag i mitt pluggande. Teoriprovet i Naturkunskapen är det jag har framför mig nu, så det ska INTE bli spännande att se vad det handlar om. Usch, drop dead boooring. Även finlir av FE Inlämn.uppg. 1 & sen skicka in det.

Ohhh vad jag vill att det ska vara MÅNDAG! GBG HERE WE FUCKING CUME!:P
Hypocrisy var svin länge sen jag såg, och att få dregla över Tägtgren tackar jag INTE nej till....;)

Ha en god dag mina vänner & glöm inte att vara rädda om varandra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0