"Suffer in Silence"

"You can make your choice,
You have the right to choose
It is nobody's business, what you decide to do
Fuck them and fuck the world, just fuck it all
If you decide to end it, then we have to accept it
(but we will be questioning your motives)"

(Impaled Nazarene-"Suffer in Silence")





Så där ja, nu behöver ni inte lyssna på min klagande ang tanden, för nu jävlar börjar det reda sig!
Har inte skrivit ngt på bloggen på två dgr bara för att jag vill bespara er mitt gnäll. Har äntligen fått Antibiotika utskrivet och det HJÄLPER!! Så jag är evigt tacksam min tandläkare, fy fan, jag börjar känna mig levande igen.
As Elvid always said; I´m Taking Care OF Buisness"

Sitter här hemma, lite smått påtänd av Citodonet och skriver uppsats. Uppsats om Lisbeth Salander. Jävligt kul att göra ett psykiatriskt utlåtande om henne. Jag skulle fan passa som psykolog:P Hahaha! Men tänkte ta och städa nu då jag får besök om ett tag av Marre och hennes polare Niklas från Skåneland.

Yeeah, over and out for the moment.


Kommentarer
Postat av: pexie

stackare, vilken otur med tandproblemen :( men, alltså, känns det som om allt kommer lösa sig nu efter meds, eller blir det fler tandläkarbesök..? puss!

2010-04-02 @ 23:32:32
URL: http://belluspekkator.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0