Så nu har man hittat hit oxå=)

Tjena!

Fick syn på att min polare Malin hade skaffat blogg så då måste jag oxå greja en fan=) hahaha:P
Jaha ja, nu sitter jag hemma hos Julia, vi har hyrt lite filmer som vi ska lägga oss och kolla på, det blev en thriller och Rob Zombies "the devils Reject" Nice as Hell!



I fredags åkte jag och Omen till Helsingborg och hälsade på Malin/Jörgen i deras lya,som ligger lite utanför Helsingborg, haft en lugn och skön helg, med massa mys och shopping=) Jag går ju nu på Viktväktarna, ska gå med cirka 20 kg till Sweden Rock, jag och 5 vänner till har ingått i ett vad, den som vinner blir bjuden på hela SRF=) I´m gonna fukking win damn it=)


image2
   
                           Malin Unt Jurgen


I morgon är det jobb som gäller, upp med ottan, i morgon är det personlig assistent jobbet som gälle,jobbar från kl 09.00 till 17.30!

Ha en fortsatt trevlig kväll!

Hell/E

Kommentarer
Postat av: Mooj

Vart har du snott bilden slyna ;P

2008-01-21 @ 08:20:11
Postat av: Anonym

Från dej honey:P
hihi

2008-01-21 @ 21:27:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0