Ledig idag=)

Haft en lugn skön dag hemma, linda o jag satt o spelade resident evil ett par timmar, så jävla skoj=)  Sen drog jag iväg till Plantagen och köpte växter med Julia o Tobbe o sen till Mediamarket o sökte jobb! 

När jag kom hem så satt jag o räknade points och bestämde vad det skulle bli till Middag, spagetti carbonara! Mums! Efter ett tag kom Linda o Elin så satte vi igång Friskis o Svettis, o körde det till svetten forsade.Sen ned till konsum o handlade käk,  hem o tillaga o sen åt! Gott bev det.nog

Nu sitter jag här, gänget drog precis o jag är så piss trött... ska nog lägga mig i sängen o glo på tv...eller plantera växter.. gahh orkar jag det?! i morgon ska jag fan upp tidigt o diska, fan det tråkigaste jag vet...

Haha, apropå ingenting så kom jag o tänka på ett samtal jag fick igår kvä min bästa polare i slöddertälje är gravid=) Helt galet terese mamma?! =) Gad som fan för henne, bestämde att jag ska åka upp om några veckor, så ska vi umgås o sen blir jag säkert gaddad med;) Terese jobbar som piercare o tatuerare på House Of Pain där uppe=) O lite fler hål i min kroppo blir det med, blir det alltid nr vi träffas=)

Nu får jag nog tacka o bocka för den här dagen...

Hell!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0